Salam Berkenalan



Assalamualaikum dan salam sejahtera... 

Kepada anda semua di pagi yang mulia ini. Terima kasih atas kesudian anda untuk berkenalan bersama saya. Tujuan saya membuat blog ini cuma sekadar ingin memenuhi masa saya yang terluang. Blog ini boleh diketogorikan sebagai blog tutorial tapi saya engak tahu mahu membuat tutorial dalam bahasa apa. Mahu membuat tutorial dalam bahasa Melayu ataupun dalam bahasa Inggeris. 3 hari 3 malam saya berfikir. Akhirnya keputusan hakim dah muktamad. Saya akan membuat tutorial dalam bahasa Melayu. Dah namapun orang Malaysia tapi keturun orang Jawa. Keputusanpun sudah dibuat dan sekarang saya mahu sambung membuat kerja pernambahbaikan blog.

Wasalam ^_^

P/S: Silalah tinggalkan jejak blog and disini jika mahu backlink di blog saya. Orang yang ketiga terawal meletakkan link di blog saya hanya akan dapat backlink.

Beliau seorang penulis online. Peminat Insyirah Azhar. Blog editor Sedut Software Sampai Lebam (SSSL). Penulis eBook Rahsia Google PageRank. Pengasas Seni Bina Blog. Selain itu, beliau berjaya mengusaha lebih 20 Projek Blogspot. Antaranya, KeZoom SSSL dan banyak lagi.

PERCUMA: 3 Cara Tingkatkan Bisnes Tanpa Risiko

(Jangan Terkejut.)

Tiada ulasan

Leave a Reply

Hubungi Saya

Nama

E-mel *

Mesej *

100% Percuma Ebook

[FREE] Ebook Rahsia Google PageRank
Email *

Sumber Inspirasi

Danial Abdul Rahim