InXan - Download Full/Crack Software
Assalamualaikum WBT dan selamat sejahtera kepada tetamu yang dihormati. Alhamdulillah, akhirnya siap juga projek blog InXan :)

Blog Inxan ialah sebuah blog warez. Adminnya ialah Tuan Ihsan. Rakan semuka buku saya. Saya amat berterima kasih kepada Tuan Insan memberi kepercayaan kepada saya untuk mengoptimumkan satu lagi template yang baru untuk blognya(Harap2 lepas ni dia tak tukar template).

DEMO


Live demo



Template ini mempunyai ciri-ciri yang agak hebat(la) juga nak dikatakan.

1: Mesra SEO

Blog yang hebat mestilah mesra SEO. Jadi, saya sudah mengoptimumkan templatenya dari hujung rambut hingga ke hujung kaki :P

> Title tag
> Meta tag
> Open Graph meta tag
> Meta robots
> Add review microdata
> Reduce crawl error

Itu adalah antara saya sudah optimizekan dari segi SEO.

Yang meta tag itu dibahagi dalam 3 bahagian.
  1. Meta tags di homepage
  2. Meta tags di post page
  3. Meta tags di label page

2: Widget

Kalau dari segi widget cuma 2 sahaja saya letak.

Iaitu

Fixed float bar sosial bookmarking widget. Ada icon sosial media sekali.
dan juga
Back to top Button

Lihat demo dibawah



Daripada Penulis

Walaupun tidaklah banyak saya buat, tetapi hasilnya memberasangkan. Alexa rank blognya telah meningkat daripada 5M ke 4.5M.

Agak bagus bagi saya. Tetapi masih banyak yang perlu dipelajari tentang blog. Kalau dalam lingkungan 1M, ianya sudah HEBAT. Bukan bagus tetapi sudah hebat :)

Maka, artikel sudah sampai ke penghujungnya. Bagaimana anda merasakan hasil kerja saya?

Perkhidmatan yang saya berikan kepada blog InXan adalah PERCUMA. Saya tak ambil upah walaupun sesen. Tak percaya?

Tepuk dada, tanya kat komen nanti :D

Beliau seorang penulis online. Peminat Insyirah Azhar. Blog editor Sedut Software Sampai Lebam (SSSL). Penulis eBook Rahsia Google PageRank. Pengasas Seni Bina Blog. Selain itu, beliau berjaya mengusaha lebih 20 Projek Blogspot. Antaranya, KeZoom SSSL dan banyak lagi.

PERCUMA: 3 Cara Tingkatkan Bisnes Tanpa Risiko

(Jangan Terkejut.)

Tiada ulasan

Leave a Reply

Hubungi Saya

Nama

E-mel *

Mesej *

100% Percuma Ebook

[FREE] Ebook Rahsia Google PageRank
Email *

Sumber Inspirasi

Danial Abdul Rahim