[Dikemaskini] Alternatif Terbaik Untuk Mediafire - Bahagian 2

Alternatif Terbaik Untuk Mediafire - Bahagian 2

Assalamualaikum w.b.t dan selamat sejahtera kepada pembaca yang dihortmati :). Pertama, saya ingin mengucap Alhamdulillah kerana Blog saya telah mencapai alexa rank ke 2 juta. Walaupun masih jauh lagi ranking saya dengan blog yang lain, saya akan tetap mencuba yang terbaik untuk blog saya. Ok, Post kali ini lebih menarik dan tertarik untuk dibaca kerana file hosting kali ini lebih hebat daripada jangkaan saya. Saya amat terima kasih kepada forum Doridro kerananya saya boleh kongsikan 2 lagi file hosting alternatif untuk Mediafire. Sebelum saya menulis ayat selanjutnya, saya amat berbesar hati jika pembaca boleh meluangkan masa untuk melihat artikel saya yang lain:

Artikel Terkati:

Maka bermulah cerita saya untuk file hosting yang baru ini :)

UPMOREFILES

UploadMoreFiles - Free File Hosting Like Mediafire
Upmorefiles.com saya terjumpa semasa saya browse dalam Group Sedut Software Sampai Lebam(SSSL). Upmorefiles lebih kurang seperti mediafire.



InfoGraphic

UpMoreFiles

Antara ciri-ciri UpMoreFiles ialah:

Untuk Anonymous(free user):
- Upload files up to 200 MB
- No download captcha
- No download delay
- Resumable download(Support download manager)
- Unlimited download
- Show ads

Untuk Registered User:
- Upload up to 1 GB
- No download captcha
- No download delay
- Remote URL download
- Full file management system
- Resumable download(Support download manager/Internet Download Manager)
- Unlimited download
- Show ads
- 500 GB Storage

Untuk Premium User/Member:
- Upload uto to 2 GB
- No download captcha
- No download delay
- Resumable download(Support download manager/Internet Download Manager)
- Full file management system
- Unlimited download
- Unlimited storage
- No ads

UploadCore

UploadCore - Built For Hard Core Downloaders
UploadCore.com. Inilah file hosting yang terjumba semasa saya melawat forum Doridro. UploadCore ialah file hosting yang lebih kurang seperti BillionUploads.com. Kerana dua-dua file hosting ini menawarkan perkhidmatan upload dan dapat duit.



InfoGraphic

UploadCore


Antara ciri-ciri UploadCore ialah:

- Free 1 TB(1024 GB) account storage
- Upload and earn
- Reliable File hosting
- Upload up to 2 GB
- Resumable download(Support download manager/Internet Download Manager)
- No download limit
- No waiting time
- No captcha
- Video streaming

Visit Site

Daripada banding beza tersebut anda boleh mengetahui mana lebih bagus, UpMoreFiles ke atau UploadCore. Keputusan di tangan anda.

Kesimpulan

Begitulah cerita saya dengan file hosting di atas. Bagaimana pula dengan pembaca, adakah anda sudah mengetahui cerita tersbeut atau masih belum? Daripada pengalaman aku tiada(NONE) file hosting yang sempurna(Perfection). Oleh itu kita kena pandai/cerdik untuk membuat file anda tidak dicekop dengan DMCA. Jika anda tidak keberatan, anda bolehlah share artikel ini di laman sosial anda.

Dikemaskini:
26/9/2012 ~ Pada mulanya saya percaya pada UploadCore akan tetapi UploadCore pun lebih kurang samalah dengan file hosting yang lain. (Harap je mula2 hebat, last2 ....you know it)

Maka berakhirlah ceritaku...

Wasalam Danial ^_^

Beliau seorang penulis online. Peminat Insyirah Azhar. Blog editor Sedut Software Sampai Lebam (SSSL). Penulis eBook Rahsia Google PageRank. Pengasas Seni Bina Blog. Selain itu, beliau berjaya mengusaha lebih 20 Projek Blogspot. Antaranya, KeZoom SSSL dan banyak lagi.

PERCUMA: 3 Cara Tingkatkan Bisnes Tanpa Risiko

(Jangan Terkejut.)

Tiada ulasan

Leave a Reply

Hubungi Saya

Nama

E-mel *

Mesej *

100% Percuma Ebook

[FREE] Ebook Rahsia Google PageRank
Email *

Sumber Inspirasi

Danial Abdul Rahim